Türknet Hakkında Düşünceleriniz Nasıl? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türknet Hakkında Düşünceleriniz Nasıl?
11
●
1.000
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Türknet Hakkında Düşünceleriniz Nasıl?
1
2
21-12-2017, 20:08:24
#10
Enlodi
Üyeliği durduruldu
Aylık 800gb kullaniyorum hicbir sorunla karsilasmadim
Tavsiye ederim
21-12-2017, 20:23:00
#11
ent
Kurulum aşaması 3 hafta sürdü, ilgi yok.
Ama
bağlandıktan sonra hiç bir sorun olmadı 3 aydır filan sorunsuz kullanıyorum
25-12-2017, 14:47:08
#12
gokhans19
Bugün yeni taahhüte geçtim. Fiyat 64 tl oldu yani eski fiyata +5 tl eklendi ve kota 75gbden 100gbye çıkarıldı. Fiber maalesef binada görünemediği için fibere geçemedim.
Kendime sorunsuz kullanımlarımın devamını diliyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler