• 19-12-2017, 21:30:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba
    Üniversite de almanca dersinden kalmıştım, bu sene almanca dersini kaldırmışlar. Dersi ve notu yok fakat sınavını yaptılar ne alakaysa. 05 Almışım.
    Şimdi dersten kalmak mevzu değil, mevzu olmayan dersin olmayan notunun bir sınavının olması ve o sınavdan kalmam.
    Sen ders açmicaksın öğretmiceksin, not vermiceksin ama sınav yapıcaksın ?
    Bunla ilgili bir hukuksal yaptırım veya farklı birşey yapabiliyor muyuz ? Mantıken yapmak gerekiyor.
    Bi beyin fırtınası yapayım dedim fikrinizi yazarsanız sevinirim.

    Yani yaklaşık benle beraber 15 20 kişi almanca dersi varken o dersten kalmıştık
    Bu sene o ders kaldırıldı, notu yok, dersi de yok. Fakat alttan aldığımız için anormal bi şekilde not ve ders olmadan almanca sınavı açtılar. Özet bu yani
  • 19-12-2017, 21:35:00
    #2
    bu durumlarda sistemde yerine ders seçme aktif olur. mesela almanca'nın yerine italyanca gibi.
  • 19-12-2017, 21:36:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu durumlarda sistemde yerine ders seçme aktif olur. mesela almanca'nın yerine italyanca gibi.
    selam bizde o şekilde olmuyor. almancadan kaldığımız için almanca sınavı açmışlar özet bu. ama o ders bu sene yok. notu da yok dersi de yok. saçma sapan birşey yani
  • 19-12-2017, 21:38:57
    #4
    Kadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam bizde o şekilde olmuyor. almancadan kaldığımız için almanca sınavı açmışlar özet bu. ama o ders bu sene yok. notu da yok dersi de yok. saçma sapan birşey yani
    anladım. bizim sistemde mevcut olduğu için diğer yollara başvurmadım. dekanlığa dilekçe yazın, cevap gelmezse rektörlüğe kadar çıkın derim. umarım halledersiniz.
  • 19-12-2017, 21:42:58
    #5
    öğrenci işlerine gidip belirtirseniz dersi çıkartacaklar burda önemli olan onun yerine gelen dersi almanız çünkü mezuniyette kredi sıkıntısı çekebilirsiniz