Merhaba
Üniversite de almanca dersinden kalmıştım, bu sene almanca dersini kaldırmışlar. Dersi ve notu yok fakat sınavını yaptılar ne alakaysa. 05 Almışım.
Şimdi dersten kalmak mevzu değil, mevzu olmayan dersin olmayan notunun bir sınavının olması ve o sınavdan kalmam.
Sen ders açmicaksın öğretmiceksin, not vermiceksin ama sınav yapıcaksın ?
Bunla ilgili bir hukuksal yaptırım veya farklı birşey yapabiliyor muyuz ? Mantıken yapmak gerekiyor.
Bi beyin fırtınası yapayım dedim fikrinizi yazarsanız sevinirim.
Yani yaklaşık benle beraber 15 20 kişi almanca dersi varken o dersten kalmıştık
Bu sene o ders kaldırıldı, notu yok, dersi de yok. Fakat alttan aldığımız için anormal bi şekilde not ve ders olmadan almanca sınavı açtılar. Özet bu yani
Üniversite de dersi olmayan sınav ?
4
●215
- 19-12-2017, 21:35:00bu durumlarda sistemde yerine ders seçme aktif olur. mesela almanca'nın yerine italyanca gibi.
- 19-12-2017, 21:36:51Üyeliği durdurulduselam bizde o şekilde olmuyor. almancadan kaldığımız için almanca sınavı açmışlar özet bu. ama o ders bu sene yok. notu da yok dersi de yok. saçma sapan birşey yaniahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2017, 21:38:57anladım. bizim sistemde mevcut olduğu için diğer yollara başvurmadım. dekanlığa dilekçe yazın, cevap gelmezse rektörlüğe kadar çıkın derim. umarım halledersiniz.Kadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle