15.10.2017 tarihinde Ankara'da bir trafik cezası yemiş olduğumu öğrendim. Bununla ilgili fikir verebilecek arkadaşlara ihtiyacım var.
1- Trafik cezası plakaya değil, adıma kesilmiş. Fakat ne o tarihte ne de başka bir tarihte adıma cezai işlem yapılmadı. İmzaladığım hiçbir tutanak yok.
2- Yediğim ceza, plakanın okunmamasından dolayı. (Motosiklet kullanıyorum.) Plakamın okunmaması gibi bir durum yok. Eğer varsa bile okunmayan plakaya nasıl ceza yazılabiliyor?
3- Bununla ilgili neler yapabilirim? Şuan memleketimdeyim ve haftaya askere gideceğim. Bu yüzden en sağlıklı yol olan cezanın kesildiği birime gitme (Ankara'da) işini yapamıyorum. Bir yol gösterebilecek olan var mıdır?
Ekler:
