Anket Hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 24
Hangisi?
iPhone 6S
%45,83 (11 Oy)
Samsung S7 Edge
%54,17 (13 Oy)
  • 04-12-2017, 21:09:17
    #1
    Merhabalar, yeni telefon alacağım son olarak arasında kaldığım modelleri size sormak istedim. Siz olsaydınız hangisini alırdınız acaba ve neden? Xiaomi Mi 6 alacaktım ancak mağazan satın alma gibi bir huyum var maalesef o yüzden elemek zorunda kaldım.
  • 04-12-2017, 21:13:52
    #2
    Yanlış hatırlamıyorsam Mi 6 Migros mağazalarında vardı.
    -Bu arada ben ikisini de almazdım.
  • 04-12-2017, 21:14:38
    #3
    6s al derdim fakat gerçekten riskli çünkü ileriye yönelik ağır güncellemeler vermeye başladı apple son ürün odaklı çalışmaya yöneliyor gibi... Az'da para değil hala 6s bence Samsung almanda fayda var.
    Mesala ben macbook kullanıyorum iphone bir avantaj oluyor ortak verileri rahatlıkla kullanıyorum. Eğer macbook kullanmıyorsan gerçekten ekstrası yok, ileriye yönelik dert olabiliyor.
    Samsung Note serilerini şiddetle öneririm
  • 04-12-2017, 21:15:39
    #4
    Ben olsam ikisini de almaz Xiaomi alırdım. Bazı büyük mağazalar satışını yapıyor artık.
  • 04-12-2017, 21:18:58
    #5
    hocam sıfır alıcaksan sadece iphone modeli olarak x almalısın
  • 04-12-2017, 22:59:37
    #6
    Hocam ikisinin de elbette avantajları ve dezavantajları var ancak ben iPhone 6S tercih ederdim. Şimdiden hayırlı olsun.
  • 04-12-2017, 23:00:20
    #7
    Edge olmayan Galaxy S7 alırdım.
  • 04-12-2017, 23:08:21
    #8
    S8 al...
    6s kullanıyorum iki yıldır