6s al derdim fakat gerçekten riskli çünkü ileriye yönelik ağır güncellemeler vermeye başladı apple son ürün odaklı çalışmaya yöneliyor gibi... Az'da para değil hala 6s bence Samsung almanda fayda var.
Mesala ben macbook kullanıyorum iphone bir avantaj oluyor ortak verileri rahatlıkla kullanıyorum. Eğer macbook kullanmıyorsan gerçekten ekstrası yok, ileriye yönelik dert olabiliyor.
Samsung Note serilerini şiddetle öneririm