Böyle Bir Menü Yapabilirmiyim ? Opencart - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Böyle Bir Menü Yapabilirmiyim ? Opencart
5
●
331
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Böyle Bir Menü Yapabilirmiyim ? Opencart
15-11-2017, 23:09:40
#1
WhiteRed
Arkadaşlar her hangi bir opencart sistemime böyle bir alt menü ve yan menü entegre etmek istesem ne kadar süremi alır ve bunu nasıl tasarlayabilirim yardımcı olacak arkadaşlar var mıdır ?
Demo :
http://osdemmoda.opencart-themes.org
15-11-2017, 23:23:45
#2
KilitX
hazır modüller var, sıfırdan kendiniz yazmak isterseniz bilgi ve deneyiminize göre süre değişir.
15-11-2017, 23:27:22
#3
WhiteRed
KilitX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hazır modüller var, sıfırdan kendiniz yazmak isterseniz bilgi ve deneyiminize göre süre değişir.
Bilidğiniz böyle bir modül varmıdır acaba yazdırsam maaliyeti ne olur.
teşekkür ederim cevabınız için
15-11-2017, 23:30:09
#4
KilitX
https://www.opencart.com/index.php?r...earch=megamenu
16-11-2017, 13:36:34
#5
WhiteRed
KilitX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.opencart.com/index.php?r...earch=megamenu
Html olarak çizebilirmiyim peki çizip entegre edeyim yani ?
16-11-2017, 13:44:46
#6
KilitX
bu tamamen sizin bilgi, tecrübe ve tercihinize bağlı...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler