2 sene önce spor salonuna gittiğimde zorlanmadan dolayı sol kolumda ödem oluştu. doktorlar söyledi ödem olduğunu, geceleri çok aşırı agrı ve sızlamalar mevcut. 7 8 doktora gittim ama halen sonuç alamadım.. daha önce başına gelen yada bu konuda önerisi olan olursa çok sevinirim.