• 27-09-2017, 17:55:43
    #1
    Arkadaşlar arabaya lpg taktiricam hangi marka taktirmaliyim kullanan arkadaşlar varsa yazabilir mi? Brc fiyatlari fazla geldi biraz bana arkadaşımda atiker kullanıyor onunda arabası yandi lpg yüzünden çok kararsız kaldım.
  • 27-09-2017, 18:05:21
    #2
    Fiyat evet diğerlerinden biraz daha farklı ama BRC den vaz geçme derim Atiker den ise uzak dur sırf sorun. Eğer ikisinin ortası birşey arıyorsan Lovato ama ben mesala asla BRC den vazgeçmem kullandıgım ıcın aradaki farkı yaşadım. Aklımdayken şunu unutma taktıracağın usta bu konuda çok önemli bunu iyi araştır.
  • 27-09-2017, 18:07:50
    #3
    2006 Mitshubishi lancerda yıllardır taktırmıyorduk LPG. Fakat 5-6 sene önce artık binemeyeceğimiz hal alınca BRC LPG taktırdık ne bir performans düşüşü ne herhangi bir verimsizlik gibi bir sorun yaşadık. Piyasada BRC ve diğerleri diye ikiye ayrılıyor resmen. Şaşmayın derim.
  • 27-09-2017, 18:08:26
    #4
    Yorumlar için teşekkür ederim.Brc mantıklı geliyor şuanda sonuçta 1 kere alıcaz bunu.
  • 27-09-2017, 18:16:34
    #5
    Lovato çok araçta kullandım bugüne kadar sıkıntı yaşamadım.