• 25-09-2017, 17:06:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle herkese merhaba, 2016 yılında üniversiteyi kazandım ve bu sene 2.senem devlet kredisi ile geçinmem imkansız oluyor zaten %70lik payı kaldığım yere ve diğeri dolmuş parasına gidiyor. Ufak mebla da olsa burs sağlayabilecek varmı? Gerçekten çok ihtiyacım var
  • 25-09-2017, 17:20:27
    #2
    İnşallah bulursun kardeşim, bende zamanında çok zorluk çekmiştim, senin durumunu çok iyi anlıyorum.
  • 26-09-2017, 12:31:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yardımcı olabilecek yokmu
  • 26-09-2017, 12:39:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Devlet in verdiği burslar var takip etmen gerekli onları. Ek olarak firmalar üzerinde de burs verenler var takibini yapman gerekli hepsinin olsa zaten derim buraya git diye. İstersen site üzerinden kendini tanıt burs ihtiyacım var de bakalım ne diyecekler. Firma sahiplerini tanıyorum burs verdiği çok kişi var ama işte kimseye ref olamam. Zamanında olduk ve sağolsun yakinen tanıdığım olmasına rağmen gereksiz insan boşverin... Sen sadece kendini anlat ve bursa ihtiyacım var dersin onlar da araştırma yaparlar uygun görürseler verirler.