Merhaba,
7 yaşında oğlum ile Ankara'da gidebileceğimiz eğlenceli yerler var mı ?
Kuğulu Park, Seğmenler , Tunalı gibi yerleri dolaştık. Bunun dışında Aquapark'a gittik fakat Ankara pek istanbul gibi olmadığı için pek gezilecek yer bulamadık.
Tavsiyeleriniz var mı ?
Ankara'da çocukla gidilecek yerler?
7
●420
- 27-07-2017, 14:09:35Binicilik: http://www.capitalcountry.com/ veya Atlı Spor
Nata vega akvaryum
Gençlik Parkı.
Atatürk Orman Çifliği
https://www.balikavi.net/konu/2017-a...laklari.64804/ - 27-07-2017, 14:14:47belpa nın bahçelide olimpik buzpateni var harika bıyer eğlenecegine emınım orayada goturun bence,hem bahçeliyide gezersiniz güzeldir.aslında cok varda ınsanın aklına bırden gelmıyor tabı,atakuleye gidin,MTA ya gidin,ankamall a gidin,eymir e gidin(gölbaşının karşısı),gölbaşınada gidin,altınparka gidin ,zaten arkadas yazmıs gençlik parkı zaten onlar için vazgeçilmezdir,ailece akşam yemeği için kaliteli biryer arıyorsanız gölbaşında ''KÖŞK'' var(es geçmeyin sürekli aklınızda kalacağına eminim,ben özel günlerde misafirlerimi buraya götürürüm)raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ANITKABİR e gidin çocuk atasını ziyaret etsin(şiddetle tavsiye)
Ayrıca at a bınmek ısterse,buraya bır cok defa gıttım memnun kaldım hem oğlunuzla çimlerde yuvarlanabılırsınız bıle
http://www.ankaraatciftligi.com/galeri/
daha sayayımmı
bunların herbırı ıcın 1 gun ayırsanız zamanınız bıle yetmeyebılır..
- 27-07-2017, 14:20:48Üyeliği durdurulduAilenizle ve çocuğunuzla gitmeniz gereken yerlerden bir tanesi bence burası. Muhteşem bir yer.
http://www.altinkoy.tc/ - 27-07-2017, 14:28:0927-30 Temmuz tarihleri arasında #Altınköy'de 3'üncü Hasat Şenliğimiz başlıyor Köy yaşantısını, doğayı ve eski değerleri özleyen tüm Ankaralıları bekliyoruz . 🌾zeromedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşuma gitti burası yetişebilirsek gidelim.
https://www.facebook.com/altindagbel...3037809173618/ - 27-07-2017, 14:36:25Altınköy'ü ben de tavsiye ederim. Altınparka gidin. İyi bir Aspava'da yemek yiyin. Sivrisinekler kalmadıysa Mogan gölüne veya Mavi Göle gidilebilir. (Piknik amaçlı) Natavega'nın akvaryumu güzeldir. Ankamall'e gidin.zeromedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2017, 17:34:21Geçen seneydi sanırım ULUS'ta oyuncak müzesi vardı. Sabancı'ya aitti sanırım orayı gezmiştik ama pek keyif vermedi.Lordreal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
