Ailenizle ve çocuğunuzla gitmeniz gereken yerlerden bir tanesi bence burası. Muhteşem bir yer.
http://www.altinkoy.tc/
Altınköy'ü ben de tavsiye ederim. Altınparka gidin. İyi bir Aspava'da yemek yiyin. Sivrisinekler kalmadıysa Mogan gölüne veya Mavi Göle gidilebilir. (Piknik amaçlı) Natavega'nın akvaryumu güzeldir. Ankamall'e gidin.