• 27-07-2017, 10:24:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba. Hormon testi yaptıran var mı aranızda? Daha önce yaptırmadım. Yaptırmak istiyorum. Acaba nerede yaptırılır maliyeti nedir bilen var mı?
  • 27-07-2017, 12:31:07
    #2
    Benim bir tanıdığım kullanıyordu yalan değilse erkeklik hormonu ekstradan iyice kıllandı.

    Erkekler kadın hormonu kullanırsa min 3 ayda fizik değişimi başladığına dair videolar var. Erkeklik hormonuyla ilgili videoları araştırabilirsiniz.
    Pek pahalı olacağını sanmıyorum
  • 27-07-2017, 18:18:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir tanıdığım kullanıyordu yalan değilse erkeklik hormonu ekstradan iyice kıllandı.

    Erkekler kadın hormonu kullanırsa min 3 ayda fizik değişimi başladığına dair videolar var. Erkeklik hormonuyla ilgili videoları araştırabilirsiniz.
    Pek pahalı olacağını sanmıyorum
    Siz yanlış anladınız sanırım ben Prolaktin, THS, LH, Estradiol, free testesteron, total testesteron gibi testleri nerede yaptırıyorsunuz maliyeti nedir anlamında sordum :d
  • 27-07-2017, 18:30:54
    #4
    Aile hekimine sorabilirsiniz. Çoğu sağlık ocağı kanları merkezi bir laboratuvara gönderiyor.
    Ücretsiz gönderebilir.
    Test fiyatlarını sut fiyatları 2017 diye aratın.
  • 27-07-2017, 18:44:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile hekimine sorabilirsiniz. Çoğu sağlık ocağı kanları merkezi bir laboratuvara gönderiyor.
    Ücretsiz gönderebilir.
    Test fiyatlarını sut fiyatları 2017 diye aratın.
    Sigortam yok. GSS prim borcum var onu odemem gerekir aile sağlık ocağında vs yaptırırsam. Ozamanda bu iş bana daha pahalıya patlar. Medical park gibi yerlerde ne kadardır acaba? Laboratuvarda test basına 50-70 tl arası istendi. O da 400 lira maliyet yapıyor.
  • 27-07-2017, 18:50:59
    #6
    İlaç almazsanız sanırım para ödemezsiniz. Eczaneye ödeniyor bildiğim.
    Sağlıkta uygulama talimatı fiyatı sut aratın. Orada fatura yazar. Üniversite %20, özel %200 sanırım fark koyar. Artı muayene ücreti.
    Özel lablara kan götürürseniz belki bakarlar.
    Bence doktor tavsiyesi ile yaptırın. Rutinde istenecek tahliller değil.