• 29-05-2017, 16:22:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar, konunun yeri burası mı bilmiyorum ama sizlerden fikir almak istedim. Temlikli olarak bu cihazı aldığımda sıfır kapalı kutu ne kadardan satabilirim acaba? İzmir içinde yardımlarınızı bekliyorum. İyi günler dilerim.
  • 29-05-2017, 21:44:54
    #2
    Kurumsal Üye
    Ortalama 3000 civarına satarsınız.
  • 29-05-2017, 21:47:53
    #3
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama 3000 civarına satarsınız.
    3000 mi? Sıfır kapalı kutu diyor arkadaş.
    Ürünün normal fiyatı 4.299,00 TL
    Min 4000-3950 derim hocam
  • 29-05-2017, 22:25:14
    #4
    Kurumsal Üye
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 mi? Sıfır kapalı kutu diyor arkadaş.
    Ürünün normal fiyatı 4.299,00 TL
    Min 4000-3950 derim hocam
    3000 dip fiyat ancak maksimum satabileceği rakam 3500 TL olur.

    Siz fiyatı 7 Plus ile karıştırıyor olabilirmisiniz ? Teknosa en son 4000 TL'den satıyordu. Telefoncularda daha ucuza bulunabilir.

    Umarım dilediği en yüksek fiyata satar.
  • 29-05-2017, 22:27:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 mi? Sıfır kapalı kutu diyor arkadaş.
    Ürünün normal fiyatı 4.299,00 TL
    Min 4000-3950 derim hocam
    4k 7 plus alır hocam rahtlıkla
  • 29-05-2017, 22:30:16
    #6
    iPhone 7 uzerine nakit verebilirim yurt ici cihaz
  • 30-05-2017, 10:33:52
    #7
    merhaba arkadaşlar bir tanıdığıma nakit ihtiyacı olduğu için kendi adıma aldım fiyatlar değişkendi en düşük 2800 ile 4000 tl arası aldım ortalama 3300-3750 arası fiyat verdiler iş ciddiye binince de yanlış anladık plus zannettik dediler. Nerdeyse 10-15 arası telefoncuya sordum. Yorumlarınız için teşekkür ederim işlemin acil olmasından dolayı 3650 tlye sattım bilginiz olsun.
  • 31-05-2017, 00:10:55
    #8
    iPhone 7 plus 32 gb siyah benzer şartlarda satmak istediğimde 3k teklif ettiler. Açtım jelatini kullanıyorum ( 1,5 ay önce)