Merhaba arkadaşlar,

ADSL başvurularında satış ortaklığı hakkında bilgis olan var mı ? hangi firmalar ile yapılıyor, komisyon oranları neler ?

bi internet sitesi üzerinden müşteri alıp komisyon almak v.s gibi durumlar mevcut mu?

vodafone net iyi bir komisyon veriyormuş. bunu nasıl degerlendirebiliriz.