• 14-03-2017, 22:32:13
    #1
    arkadaşlar merhaba r10 şifremi hatırlamıyorum. hesabımı açarken kullandığım sitede artık kapandığı için şifre yenileme de alamıyorum. şifreyi unuttuğum için mail de değiştiremiyorum. kiminle irtibata geçmem gerekiyor bunun için bilgisi olan vs varmı ?
    tapatalk da olan hesabım birden çıkış oldu geçenlerde sonra hatırladığım tüm şifreleri girdim ama kabul etmedi . hesabımın şifresini birisi değişmiş olabilir mi , çünkü geçenlerde gta5 rockstar hesabımda çalındı ama banlandığı için pek aldırış etmemiştim. aynı zamanda hotmailden de sürekli birinin eline geçmiş olabilir tarzı mesajlar geliyor. birisi yardım edebilir mi
    /ŞİFREYİ HATIRLADIM SORUNUM COZULDU
  • 14-03-2017, 23:04:23
    #2
    Tapatalk dışında başka yerden giriş yapmayı deneyin. Tapatalkla sorunlu bir bağlantı var.

    Tapatalk sürekli k.adı ile giriş denemesinde bulunduğu için siteden ip yasaklaması alıyor. O yüzden girişleriniz siteye hiç ulaşmıyor.
  • 15-03-2017, 12:17:51
    #3
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapatalk dışında başka yerden giriş yapmayı deneyin. Tapatalkla sorunlu bir bağlantı var.

    Tapatalk sürekli k.adı ile giriş denemesinde bulunduğu için siteden ip yasaklaması alıyor. O yüzden girişleriniz siteye hiç ulaşmıyor.
    yok zaten normal siteden felanda giremiyorum
  • 16-03-2017, 23:05:30
    #4
    ya arkadaşlar sorunumu nasıl çözeceğim. destek@r10.net e mail attım dönüş yapan olmadı
    /ŞİFREYİ HATIRLADIM SORUNUM COZULDU