• 29-12-2016, 22:15:19
    #1
    Arkadaşlar android 6.0 marshmallow hayatıma girdikten sonra uygulamaları açmadıkça bildirimleri gelmiyor. Uygulamayı açıyorum örn twitter kapatmadıkça yöneticiden bildirimler gelmeye devam ediyor ancak sürekli uygulamaları açık tutamıyoruz malum şişiyor cihazlar.

    Bu konuda çözümü olan varsa çok sevinirim.

    Haber uygulamalarından bildirim geliyordu eskiden güzel oluyordu şuan açmadıkça selam veren yok
  • 29-12-2016, 23:27:56
    #2
    Hocam bunun nedeni android 6 dan önceki sürümlerde uygulamalar arka planda durup bildirimler vs. anında cihazda gözükürdü.

    Ama android 6 ve sonrası cihazlarda uygulamaların arka planda yer kaplamayıp, ram ve pil performansı yükseltildi.
    Bu yüzden bildirimler vs. gözükmez.

    Eğer siz bildirimleri tekrar istiyorsanız
    Android sürümünü düşürmeniz gerek.