Arkadaşlar android 6.0 marshmallow hayatıma girdikten sonra uygulamaları açmadıkça bildirimleri gelmiyor. Uygulamayı açıyorum örn twitter kapatmadıkça yöneticiden bildirimler gelmeye devam ediyor ancak sürekli uygulamaları açık tutamıyoruz malum şişiyor cihazlar.
Bu konuda çözümü olan varsa çok sevinirim.
Haber uygulamalarından bildirim geliyordu eskiden güzel oluyordu şuan

açmadıkça selam veren yok