Forumda 2-3 gündür bu sorun var. Çoğu konuya giremiyorum. 1-2 ay öncede 1 hafta kadar bu sorun olmuştu sonra düzeldi. Ama 2 gündür yine aynı sorun var.
Az önce kendi açtığım konuya giribiliyorken şuan giremiyorum. Çoğu konu da aşağıdaki gibi hata alıyorum.
http://prntscr.com/djo2ls
@Yenile , @Coşkun , @Şikayet
İlgilenirseniz sevinirim.
Forumda sorun var: Error 502 Bad gateway!
8
●1.167
- 15-12-2016, 14:59:17Üyeliği durdurulduDediğiniz gibi yaptım, şuan çözüldü gibi. Teşekkür ederim. İnşallah tekrar olmaz. Forumda gezinmek eziyet oluyor. Kendi açtığım konuya bile saatler sonra girebildimFSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2016, 16:08:14Üyeliği durdurulduBu durum son iki gündür bende de mevcut noventa dediği gibi gizli sekme ile bu sorunu çözüme kavuşturdum.
- 31-05-2018, 23:07:51Tarayıcı çerezler,geçmiş v.s silindi. Gizli sekme açılarak denendi ama sonuç aynı forumda mı bir sıkıntı mevcut? Yaklaşık 2 saattir aynı hatayı alıyorum bazen error 504 hatası vermekte.