• 10-12-2016, 22:52:56
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    omkorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisans önemli değil peki ssdleri öncelikli olarak işaretledim
    Film izlerim demiştiniz.. 1920x1080 çözünürlük meselesine de girsem mi? Susuyorum ve daha fazla aklınızı karıştırmıyorum. Ayrıca 14" ve 15,6" bence farklı kullanım amacı içerebilir. Önce bu basit özellikleri kararlaştırmalısınız sanırım.
  • 10-12-2016, 22:55:08
    #11
    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film izlerim demiştiniz.. 1920x1080 çözünürlük meselesine de girsem mi? Susuyorum ve daha fazla aklınızı karıştırmıyorum. Ayrıca 14" ve 15,6" bence farklı kullanım amacı içerebilir. Önce bu basit özellikleri kararlaştırmalısınız sanırım.
    o kadar etkilenceğime inanmıyorum ya abi hiçbiri saydılarım arasında yok ama bütçem bu kadar malesef ki