• 03-12-2016, 22:33:25
    #1
    arkadaşlar buraya davetiye ile gelmedim üye olarak gelmiştim ve şunu merak ediyorum benimde davetiye gönderebilmem gerekmiyor mu ? Bu konu hakkında fikir verirmisiniz ?
  • 03-12-2016, 23:51:18
    #2
    Kurumsal Üye
    Davetiye hakkınız varsa gönderebilirsiniz elbette.
  • 04-12-2016, 00:07:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben davetiye ile katıldım forumda aktif olursanız ve hesabınız biraz yaş alırsa davetiye gönderiyorlar diye biliyorum.
  • 04-12-2016, 00:14:18
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha bismillah daha 2 aylık üyesiniz. Davetiye sistemi çok geniş kapsamlı diye biliyorum. Forumda aktiflik(trader, yorum, konu, beğeni, giriş süreniz vs..) ve forum yaşınızın ilerlemiş olması lazım.
  • 04-12-2016, 00:17:03
    #5
    Unutmayın burası bir ticaret forumu. Davet ettiğiniz üyelerin kefili siz oluyorsunuz. (yanlış hatırlamıyorsan) Davetiye hakkınız çıtığında göndermeden önce iyi düşünün.
  • 04-12-2016, 00:28:38
    #6
    Alkyone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha bismillah daha 2 aylık üyesiniz. Davetiye sistemi çok geniş kapsamlı diye biliyorum. Forumda aktiflik(trader, yorum, konu, beğeni, giriş süreniz vs..) ve forum yaşınızın ilerlemiş olması lazım.
    8 günlük üye olmana rağmen epeyi bir şey biliyorsun
  • 04-12-2016, 00:33:17
    #7
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 günlük üye olmana rağmen epeyi bir şey biliyorsun
    Ekmek peşinde koşunca böyle oluyor insan, ben buraya kayıt olmak için çok araştırdım arkadaşlarıma her gün davetiye geldi mi diye sıkıştırdım her gün panellerine baktırdım her gün davetiye nasıl gelir konularını gezdirdim. Bu yüzden bu konuda bir çok kişiden tecrübeliyimdir.
  • 04-12-2016, 00:47:15
    #8
    Davetiye, forumdaki aktifliğinize göre sistem tarafından otomatik olarak atanmaktadır. Manuel bir işlem değildir, zaman geçtikte davetiye hakkına sahip olabilirsiniz.

    iyi forumlar