• 29-11-2016, 20:25:32
    #1
    Arkadaşlar mrb. geçenlerde lanet ttnet yüzünden 10 gün internetsiz kalmıştım. Neyseki düzelttiler modem kurulumunu yeniden yaptım.
    Evde

    1 adet win 7
    1 adet mac
    2 adet android
    2 adet ios

    cihaz var.


    Sorun şu ki bu cihazlardan sadece ios olanlar wifi ile bağlanınca net kopuyor.

    Telefonun ağ ayarlarını sıfırladım. Düzelmedi
    Telefonun genel ayarları sıfırladım. Düzelmedi
    Modemin fişi çekip taktım. Düzeldi

    Huawei modem kullananlar için kanal ayarını 3-6 veya 9 yapın


    Az önce modeme reset attım şimdi tekrar telefon bağlandığında bağlantı kopuyor.


    Sorun ne olabilir ?


    10 gün önce de 2 ios telefondan 1 tanesi bağlanınca kopuyodu şimdi 2 si içinde geçerli oldu


    Teşekkürler.
  • 30-11-2016, 02:47:36
    #2
    @Mf.Rub; dualarım kabul olmuş
  • 30-11-2016, 02:48:14
    #3
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Mf.Rub; dualarım kabul olmuş
    Allahtan zeki biriyim modem'in güvenlik duvarını kapattım da o dualar tutmadı