Evde
1 adet win 7
1 adet mac
2 adet android
2 adet ios
cihaz var.
Sorun şu ki bu cihazlardan sadece ios olanlar wifi ile bağlanınca net kopuyor.
Telefonun ağ ayarlarını sıfırladım. Düzelmedi
Telefonun genel ayarları sıfırladım. Düzelmedi
Modemin fişi çekip taktım. Düzeldi
Huawei modem kullananlar için kanal ayarını 3-6 veya 9 yapın

Az önce modeme reset attım şimdi tekrar telefon bağlandığında bağlantı kopuyor.
Sorun ne olabilir ?
10 gün önce de 2 ios telefondan 1 tanesi bağlanınca kopuyodu şimdi 2 si içinde geçerli oldu

Teşekkürler.
Allahtan zeki biriyim