• 27-10-2016, 22:51:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Forumda veteriner olan arkadaş var mı, varsa bi konuda danışmam gerekiyorda biraz aciliyetide var. Yardımcı olursanız sevinirim.

    Saygılar.
  • 27-10-2016, 22:54:57
    #2
    @mucurum

    etiketleme nasıl oluyordu ya?
  • 27-10-2016, 22:57:14
    #3
    @mucurum;

    ben etiketledim
  • 27-10-2016, 22:59:19
    #4
    Buyrun hocam pm atın isterseniz yardımcı olmaya çalışayım.
  • 27-10-2016, 23:07:10
    #5
    domainbakkali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mucurum

    etiketleme nasıl oluyordu ya?
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mucurum;

    ben etiketledim
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar.

    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun hocam pm atın isterseniz yardımcı olmaya çalışayım.
    Pm gönderdim hocam, teşekkürler.
  • 27-10-2016, 23:12:00
    #6
    @mucurum;

    deneme 1-2