Merhaba dostlar, r10 üzerinden yakın zamanda satmış olduğum e ticaret sitesinin ödemesini yaptı arkadaş ancak domainleri almadı. Sanırım o kişide @horto diye hatırlıyorum.
Benimle iletişim kurup sitenin domainlerini de devir alırsa sevinirim.
Kardeşim siteyi aldın bari devrinide al.
0
●407