• 25-10-2016, 23:59:50
    #1
    Yarım saat önce 2.el araba sitesi araştırırken ikinciyeni.com sitesine denk geldim. Anladığım kadarıyla açık artırma ile 2.el otomobil satıyorlar. Güvenilir bir siteye benziyor ama tam bilgiye ulaşamadım.

    ikinciyeni.com ile daha önce geçmişi olan var mı? bizi aydınlatabilir mi?
  • 26-10-2016, 00:12:00
    #2
    Merhaba,

    Sizin gibi ben de arastirdim, fakat sikayetler ve kullanici yorumlarindan sonra vazgectim. Site Celik Motor'un zaten guven konusunda (mal teslim alma bahsettigim) sikinti olacagini sanmiyorum.

    Ama araba alanlar exper edilmis araclarda daha fazlasi ciktigini veya var dediklerinin yok oldugunu falan yazmislar. Ayrica acik arttirmalarda oyle cok cok ucuza kalmiyor. Ha belki piyasadan max 3-4 asagisina alabilirsiniz.

    Mantikli dusununcede tahminimi soyluyorum (bu site boyle yapiyor demiyorum) belli bir alt limit koyularak araba o alt limite gelmezse satisa mudehale ediliyor veya iptal ediliyor. Bu sitenin sozlesmesinde de zaten acik acik yazilmis. Yoksa zaten kimse kimseye 50 milyarlik arabayi 20 milyara vermez.

    Eksi de ve sikayetvar da yorumlar mevcut goz atmanizi tavsiye ederim.
  • 27-10-2016, 11:45:10
    #3
    WWT
    Üyeliği durduruldu
    yakın bir abim araç aldı, bir sorunla karşılaşmadılar. piyasanın 3-4 bin lira aşağısına denk geldi.