General mobile garanti merkezi ?
5
●294
- 11-10-2016, 23:20:48Cihaz çok iyi ama sonraki süreç kötü piksel kayması soketler ve jarz sorunu kesin oluyormuşOrkinos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2016, 23:51:30Ben suya düşürene kadar (2 yıl) Discovery kullandım, bi kere bile sorun çıkarmadı...
Şimdi de GM 5 plus kullanıyorum...