• 11-10-2016, 23:07:42
    #1
    Disv 2 mini cihazımın ekraninda piksel kaymasi oldu garantiye göndermem gerek ancak yerini bulamadım arkadaşlar.
  • 11-10-2016, 23:08:51
    #2
    Profilo AVM
    Mecidiyeköy
  • 11-10-2016, 23:10:48
    #3
    Teknik Servis Merkezleri
  • 11-10-2016, 23:17:47
    #4
    hayatının hatasını yapmışssın discovery 4gb vardı bende 2 tane, 2side kronik şarj problemi olmasına rağmen bütün cihazları geri çevirdiler kullanıcı hatası diye umarım ücretsiz tamir ettirirsin
  • 11-10-2016, 23:20:48
    #5
    Orkinos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatının hatasını yapmışssın discovery 4gb vardı bende 2 tane, 2side kronik şarj problemi olmasına rağmen bütün cihazları geri çevirdiler kullanıcı hatası diye umarım ücretsiz tamir ettirirsin
    Cihaz çok iyi ama sonraki süreç kötü piksel kayması soketler ve jarz sorunu kesin oluyormuş
  • 11-10-2016, 23:51:30
    #6
    Ben suya düşürene kadar (2 yıl) Discovery kullandım, bi kere bile sorun çıkarmadı...
    Şimdi de GM 5 plus kullanıyorum...