• 30-09-2016, 08:58:55
    #1
    Arkadaşlar yurtdışından telefon getirtcem pasaport kaydını ise kendim Kıbrıs'a giderek yapmayı düşünüyorum, araştırma yaptım ama güncel bilgi bulamadım. Kıbrıs'a giderken yurtdışına çıktı belgesi gibi bir belge varmış sanırsam onu imzalıyormuşuz bu bilgi hala günce mi ve Kıbrıs'tan geldikten sonra sanırım E devlette pasaport işe kayıt değilde kimlik ile kayıt diye bi seçenek varmış onu seçiyormuşuz. Konuya vakıf biri bilgilendirir ise sevinirim
  • 01-10-2016, 11:49:49
    #2
    Arkadaşlar hiç biriniz bilgi sahibi değil misiniz