• 16-09-2016, 22:04:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Acer 19,5' Led HD K202HQLAb 5ms VGA monitör kullanıyorum, laptop ile ekran birleştirdim fakat laptop biraz yetersiz kalabiliyor AI, PS, DW vesaire olunca arada hata verebiliyor, nadir de olsa bu can sıkıcı oluyor tahmin edebileceğiniz üzere.

    Neyse,
    İnanın hiç anlamam bu şeylerden sadece alıp kullanırım.
    Monitör-Kasa uyumu var mıdır? Aynı marka olmalı mı? gibi sorular var mesela aklımda büyük ihtimalle saçmadır ama aklımda yani

    Önerebileceğiniz,

    Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Dreamweaver, Adobe After Effects, Filezilla, Google Chrome, Google Drive, Notepad++, Skype, Teamviewer programlarını kullanıyorum sabit olarak.

    Ek olarak Call of Duty serilerini yükleyip, oynayıp-bitirip, siliyorum canım sıkıldıkça.

    Bu doğrultu da bir şeyler önerebilirseniz sevinirim.

    "Bunu al, bu dediklerini yer bile. Ne yaparsan yap kasmaz bee, canavar canavar!" dedikleriniz varsa özellikle çok sevinirim
  • 16-09-2016, 22:53:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tzengin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Acer 19,5' Led HD K202HQLAb 5ms VGA monitör kullanıyorum, laptop ile ekran birleştirdim fakat laptop biraz yetersiz kalabiliyor AI, PS, DW vesaire olunca arada hata verebiliyor, nadir de olsa bu can sıkıcı oluyor tahmin edebileceğiniz üzere.

    Neyse,
    İnanın hiç anlamam bu şeylerden sadece alıp kullanırım.
    Monitör-Kasa uyumu var mıdır? Aynı marka olmalı mı? gibi sorular var mesela aklımda büyük ihtimalle saçmadır ama aklımda yani

    Önerebileceğiniz,

    Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Dreamweaver, Adobe After Effects, Filezilla, Google Chrome, Google Drive, Notepad++, Skype, Teamviewer programlarını kullanıyorum sabit olarak.

    Ek olarak Call of Duty serilerini yükleyip, oynayıp-bitirip, siliyorum canım sıkıldıkça.

    Bu doğrultu da bir şeyler önerebilirseniz sevinirim.

    "Bunu al, bu dediklerini yer bile. Ne yaparsan yap kasmaz bee, canavar canavar!" dedikleriniz varsa özellikle çok sevinirim
    Sistem tavsiyesi istiyorsanız bütçenizi yazın daha iyi olur.
  • 17-09-2016, 00:37:08
    #3
    kasayla monitör uyumu diye birşey yoktur hocam hepsi kasadan görüntüyü alır ekrana verir.

    sizin kasa önerisinden kastınız komple sistem dizmek istiyorsunuz sanırım.

    sistem toplamak kolay bir iş değil elbette biraz araştırma lazım özet olarak ben bütçeniz düşük ise amd, yüksek bütçe varsa intel bakmanızı öneririm.

    hdd, ram(en az 8gb marka herhangi biri), psu, anakart, kasa, işlemci soğutucusu konusunda bütçeyi kısıp ekonomik kararlar alıp

    işlemci ve ekran kartı üzerine bütçenin çoğunu kullanmak fiyat performans sistem kurmanızda fayda sağlar. diyebileceklerim bunlar. amd işlemci alacaksanız ayrıca güzel bir soğutucu almanız şart gibi birşey.