• 10-09-2016, 12:59:40
    #19
    Sadece kaput ve hava yastıklarındaysa problem çıkarmazlar perte falan. 10 lira masraf anca çıkar zaten bu durumda.

    Ama çamurluk tampon var hatta radyatör motor civarındada sorun varsa o zaman çıkar.
  • 10-09-2016, 13:23:47
    #20
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kaput ve hava yastıklarındaysa problem çıkarmazlar perte falan. 10 lira masraf anca çıkar zaten bu durumda.

    Ama çamurluk tampon var hatta radyatör motor civarındada sorun varsa o zaman çıkar.
    Çamurluk tampon radyatör'e kadar girdi hocam. dediğim gibi farın bitiş yerine kadar girdi kapıya doğru yani.
  • 10-09-2016, 15:38:46
    #21
    El freni çektim diye tutanağa yazma.
    Frene bastım araba durmadı yaz
    Fren ve el frenini aynı anda kullandığın için kazanın boyutu büyümüş

    Geçmiş olsun perte çıkar mı dersen eksper karar verir

    Geçmiş olsun
  • 10-09-2016, 15:57:10
    #22
    @Jack61;

    Öncelikle bir bilgi verelim forum arakdaşlarımıza.

    Hava yastığı açan araç pert kesin %100 demeniz Yanlış!

    Bu söylenenlerin kaynağı şudur, bir araç hava yastığı açtı ise kaza büyüktür. Yani normal bir kaza değildir. Hava yastığının açılması araçın büyük bir hasarı ve/ya kazası olduğunu gösterir.

    Bu öğretici bilgiden sonra, sizin aracınıza burada ki kişiler ben dahil kesin bir şey diyemeyiz. Raporda her şey belli olur. Allah beterinden saklasın geçmiş olsun.
  • 11-09-2016, 02:07:11
    #23
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Jack61;

    Öncelikle bir bilgi verelim forum arakdaşlarımıza.

    Hava yastığı açan araç pert kesin %100 demeniz Yanlış!

    Bu söylenenlerin kaynağı şudur, bir araç hava yastığı açtı ise kaza büyüktür. Yani normal bir kaza değildir. Hava yastığının açılması araçın büyük bir hasarı ve/ya kazası olduğunu gösterir.

    Bu öğretici bilgiden sonra, sizin aracınıza burada ki kişiler ben dahil kesin bir şey diyemeyiz. Raporda her şey belli olur. Allah beterinden saklasın geçmiş olsun.
    Aslında sende yanlış bilgi veriyorsun hocam. hava yastığı açıldığında kazanın büyük olduğu anlamı çıkmaz, arabanın tamir maliyetinin arttığı anlamı çıkar. Hava yastığı patladığında aracın içindeki aksamların hasar görmesi demek. Arabada iç aksamı değiştirmek dış aksama göre daha pahalıdır. Konsoldaysa hele bide airbag o zaman konsolu değiştirmek zorundalar ki o da epey maliyetli.

    Sigorta firmaları genelde aracın tamir maliyetine bakar, bir aracın diyelim ki direksiyonunu pırlantadan yaptırıldı ve aracı o pırlanta direksiyon dahil olmak üzere sigortalattık. o araç kaza yaptı ve direksiyon hasar gördü değişmesi gerekiyor, direksiyon aracın en pahalı kısmı olduğu için bile sigorta şirketi perte çıkartabilir.
  • 11-09-2016, 02:15:43
    #24
    Hocam geçmiş olsun öncelikle resim koysanız mantıklı bir açıklama yapabiliriz şu durumda ne desek boş zaten kimileri perte çıkar demişken kimileri çıkmaz demiş.
  • 11-09-2016, 11:57:03
    #25
    Hava yastıkları patlayınca genelde %70 perte çıkartırlar aracı.
    Eğer perte çıkardıklarında verdikleri tutar sizi tatmin ediyorsa perte çıkartıp paranızı alın.
    Geçmiş olsun.
  • 11-09-2016, 14:14:35
    #26
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında sende yanlış bilgi veriyorsun hocam. hava yastığı açıldığında kazanın büyük olduğu anlamı çıkmaz, arabanın tamir maliyetinin arttığı anlamı çıkar. Hava yastığı patladığında aracın içindeki aksamların hasar görmesi demek. Arabada iç aksamı değiştirmek dış aksama göre daha pahalıdır. Konsoldaysa hele bide airbag o zaman konsolu değiştirmek zorundalar ki o da epey maliyetli.

    Sigorta firmaları genelde aracın tamir maliyetine bakar, bir aracın diyelim ki direksiyonunu pırlantadan yaptırıldı ve aracı o pırlanta direksiyon dahil olmak üzere sigortalattık. o araç kaza yaptı ve direksiyon hasar gördü değişmesi gerekiyor, direksiyon aracın en pahalı kısmı olduğu için bile sigorta şirketi perte çıkartabilir.

    Mantık olarak dedimde 2mizde hem fikiriz. Tamir maliyeti çok olması ile aracın kazasının büyük olmasının pek bir farkı yok. Mantık olarak 2si içinde eşşek yükü kadar para gideceğidir
  • 11-09-2016, 14:17:06
    #27
    Geçmiş olsun hocam...