• 07-09-2016, 03:16:58
    #1
    Arkadaşlar KYK yurt başvurusu yaptım ve yurt hakkım çıktı. 5 Eylül'de ücretini yatırdım fakat E-Devlet'e girip taahhütnameyi onaylamayı unuttum. Kayıt süresi de 3 saat önce doldu.
    E-Devlette şimdi http://prntscr.com/cf0rcn böyle diyor.
    Yurt kaydım silinir mi kabul edilir mi?

    Bir de böyle bir not var: http://prntscr.com/cf0qo1
  • 07-09-2016, 03:28:56
    #2
    Kredi Yurtlar Kurumu iletişim kanallarından iletişime geçip, merkezdeki ilgililerle görüşürsen yardımcı olabileceklerini düşünüyorum.