Arkadaşlar KYK yurt başvurusu yaptım ve yurt hakkım çıktı. 5 Eylül'de ücretini yatırdım fakat E-Devlet'e girip taahhütnameyi onaylamayı unuttum. Kayıt süresi de 3 saat önce doldu.
E-Devlette şimdi http://prntscr.com/cf0rcn böyle diyor.
Yurt kaydım silinir mi kabul edilir mi?
Bir de böyle bir not var: http://prntscr.com/cf0qo1
Acil Yardım KYK Yurt Başvurusu Hakkında
1
●327