• 04-09-2016, 17:03:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar paylaşımlı ekran kartı tam olarak ne oluyor mesela 8 gb bir ramin 2 gb ekran kartımı olarak kullanıyor
  • 04-09-2016, 18:42:01
    #2
    benim bildiğim onboard ekran kartı oluyor yani ekran kartı ayrı bir kart olarak değil anakartın içinde hali hazırda bulunan, anakart ve ramlerden güç kullanarak görüntüyü ekrana yansıtıyor.

    yani aslında ekran kartsız denilebilir. sadece görüntü almanı sağlar ama mesela oyun oynayamazsın rahat çok düşük performanslılardır.

    yalnız son dönemde teknoloji nasıl gelişti bilmiyorum belkide bu tip kartlarda adam akıllı işe yarıyor hale gelmiş olabilirler. yine de pek düşünmüyorum sağlıklı bir performans alınacağını. bu kadar millet boşuna bir ekran kartına 1500 tl 1000t tl baymıyor.

    ben önermiyorum paylaşımlı ekran kartı olayını.
  • 04-09-2016, 19:12:03
    #3
    30 gb paylaşımlı ekran kartıda olsa önemli olan ram'ı değil, teknolojisi ve mimarisidir. Siz düşük çözünürlüklerde video izlerken ve internette dolaşırken bir bilgisayar arıyorsanız, size yeterli olabilir. Ama birşeyler çalıştırmak istiyorsanız bunun kriteri ram değil.

    http://www.muhendisbilim.com/1077-ek...at-edilmelidir şu linkten bununla alakalı yazdığım kısa bir yazıyı okuyabilirsiniz.
  • 04-09-2016, 20:12:35
    #4
    Laptoplar da bu olay Nasıl oluyor anlayamadım


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • 05-09-2016, 11:51:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim arkadaşlar