• 02-09-2016, 21:34:06
    #1
    Merhabalar. Hesabım var ama mesaj sayım vs az olduğundan satış konusu açamıyorum. Elimde YT adsense var. Ve bunu orada satışa koymak istiyorum. Eğer satılırsa konuyu açan kişiye ufak bir ücret vereceğim. Teşekkürler.
  • 04-09-2016, 16:50:31
    #2
    aktif
  • 04-09-2016, 16:52:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Davetiye bulsanız daha sağlıklı olur bence.
  • 04-09-2016, 16:54:02
    #4
    Kitsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiye bulsanız daha sağlıklı olur bence.
    üyeliğim var yalnız mesaj hakkımvs az olduğundan- 200 emsaj alt ısatış yasak kuralı var
  • 24-09-2016, 17:18:16
    #5
    aktif