******'da Adıma Konu Açacak Olan Var mı?
4
●351
- 02-09-2016, 21:34:06Merhabalar. Hesabım var ama mesaj sayım vs az olduğundan satış konusu açamıyorum. Elimde YT adsense var. Ve bunu orada satışa koymak istiyorum. Eğer satılırsa konuyu açan kişiye ufak bir ücret vereceğim. Teşekkürler.
- 04-09-2016, 16:54:02üyeliğim var yalnız mesaj hakkımvs az olduğundan- 200 emsaj alt ısatış yasak kuralı varKitsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle