Merhabalar. Hesabım var ama mesaj sayım vs az olduğundan satış konusu açamıyorum. Elimde YT adsense var. Ve bunu orada satışa koymak istiyorum. Eğer satılırsa konuyu açan kişiye ufak bir ücret vereceğim. Teşekkürler.