Merhaba arkadaşlar.
Kurban bayramından sonra 2-3 günlüğüne Amasra'ya kaçmak istiyorum.

Bu aylarda denize girilir mi Amasra'da?
Ve bildiğiniz, dalgalı olmayan sakin güzel koylar var mı?

Yönlendiren herkese r10+