Yalnızca asgariyi ödesem KKB düşer mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yalnızca asgariyi ödesem KKB düşer mi?
3
●
357
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yalnızca asgariyi ödesem KKB düşer mi?
26-08-2016, 23:52:01
#1
MahmutCan
Merhaba arkadaşlar kredi kartının yalnızca asgarisini ödesem kkb düşer mi? Artış için illa dönemlik borcu mu yatırmalıyız?
27-08-2016, 00:01:09
#2
TolgaKSR
kkb ne oluyor? kredi kartı bakiyesi mi?
27-08-2016, 00:06:06
#3
MertcanK
Sürekli olarak sadece asgari ödersen düşer. Şahsen 3 ay üst üste asgari ödedikten sonra notum düştü ve bu sayede haberdar oldum konudan.
27-08-2016, 00:18:58
#4
MahmutCan
TolgaKSR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kkb ne oluyor? kredi kartı bakiyesi mi?
Kredi notu diyeyim abi.
MertcanK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sürekli olarak sadece asgari ödersen düşer. Şahsen 3 ay üst üste asgari ödedikten sonra notum düştü ve bu sayede haberdar oldum konudan.
Anladım hocam. Sürekli değilde ilk olacak.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler