• 26-08-2016, 23:52:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar kredi kartının yalnızca asgarisini ödesem kkb düşer mi? Artış için illa dönemlik borcu mu yatırmalıyız?
  • 27-08-2016, 00:01:09
    #2
    kkb ne oluyor? kredi kartı bakiyesi mi?
  • 27-08-2016, 00:06:06
    #3
    Sürekli olarak sadece asgari ödersen düşer. Şahsen 3 ay üst üste asgari ödedikten sonra notum düştü ve bu sayede haberdar oldum konudan.
  • 27-08-2016, 00:18:58
    #4
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kkb ne oluyor? kredi kartı bakiyesi mi?
    Kredi notu diyeyim abi.

    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli olarak sadece asgari ödersen düşer. Şahsen 3 ay üst üste asgari ödedikten sonra notum düştü ve bu sayede haberdar oldum konudan.
    Anladım hocam. Sürekli değilde ilk olacak.