isimtescil yönetimi devlet bünyesine geçmiştir. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
isimtescil yönetimi devlet bünyesine geçmiştir.
4
●
400
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
isimtescil yönetimi devlet bünyesine geçmiştir.
16-08-2016, 17:25:33
#1
aksamci
Üyeliği durduruldu
16-08-2016, 17:27:18
#2
muhammettas
Transferler şuan yapılıyor bir sorun yok. İki domaini taşıdım diğerlerini taşımadım.Sonuçta firma kapanmıyor
16-08-2016, 17:27:45
#3
RootMaster
Devletin o kadar ilgili olacağını sanmıyorum
16-08-2016, 17:42:56
#4
Jeweld
Üyeliği durduruldu
Uydurma. Firma daha zarar gelmemesi için
16-08-2016, 18:05:34
#5
Ofisimo
Birşey olmaz diye düşünüyorum. Ama domainleri başka firmaya transfer etmekte fayda var
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler