parkomat ücreti yasalmı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
parkomat ücreti yasalmı ?
0
●
270
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
parkomat ücreti yasalmı ?
16-08-2016, 15:47:29
#1
AzomaXTR
arkadaşlar 143 lira borç birikmiş avukata vermişler bunu ödemesem ne olur konu hakkında bilgisi olan varmı internette karışık bilgiler var yasal diyen de var yasal olmayan diyende var ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler