ne yapacağımı bilmiyorum. arabaya binip sürüyorum sanki sıfır gibi. ama geçmişine bakıyorum kaza yapmadık yeri yok fakat ne hikmetse anlaşılmıyor.
o kadar konforlu ki inanamazsınız.
Hain amcamla ciddi konuştuk 30K istedi. birşeyler yaparız ayağına 28e kitlemeyi düşünüyor. Beni arabadan çok soğuttu bu hareketi. Arabayada ihtiyacım varsa da bu arabayı almaktan sanırım vazgeçmek zorundayım.
Hepinize teşekkür ediyorum.
Bu arabayı alacam. Ama.....
18
●1.216