Ekşi Sözlük Admini veya modü var mı r10'da ?
35
●3.210
- 28-07-2016, 00:18:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.tabi ki onaylanmaz .
1 yazdığınız ilk 10 yazı önemlidir. Yazdığınız yazılarınızda kopya vs içerik olmamalı size ait yeni bir bilgi olmalı . Sen gidip bütün mesajları anket kısmına yaz sonra neden olmuyor olmaz tabi .
yazım kurallarına dikkat ediniz. Sitede aktif olun yeter.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:18:06 -->-> Daha önceki mesaj 00:12:46 --
ek olarak 1 .5 yıllık diye bir bekleme söz konusu olamaz taş çatlasın en fazla 1 yıldır. - 28-07-2016, 03:34:21Üyeliği durdurulduÇok ama çok yakın tanıdıklarım var ama yardımcı olacaklarını sanmıyorumSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle