• 15-07-2016, 10:47:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Günlerdir kafama takılan bir konuyu sizlerle paylaşmak istedim.

    Youtube üzerinden izlenen videoları takip ederken, Türk youtuberların çektiği videoları izlemeye başladım.

    1 milyon takipçiye kadar ulaşan bir çok Türk youtuberların videolarına kısaca baktım.

    İzlediğim videoların neredeyse hepsi bana çok saçma ve zeka seviyesinin çok çok altında videolar olarak geldi.

    Sokakta su savaşı oynadık, Sokakta şu soruyu sorduk, sokakta bunu yaptık, evde bilmem ne deneyi.. gibi tamamen çoluk çocuğun hipnotize olmuş gibi izlediği ama herhangi bir amaç veya "aa izledim bu böyleymiş" denilmeyen çöp içerik olarak görüyorum.

    Bununla beraber Youtuber denilen şahsiyetlerin kendi isim ve soy isimlerinden bir ün yapma havalarının olduğunu ve çocuk denilen kitle sayesinde bu üne kavuştuklarını gördüm.

    Kısaca: Türk youtube kitlenin ürettiği içerikleri çöp olarak görüyorum ve bunları izleyen milyonlara da anlamıyorum. Yani "300 kilo kaldırdık" videosunu YOUTUBER'lık derecesince göremiyorum.

    Kimseyi kırmak veya küçük görmek için yazmadım. Eğer artık seviye böyleyse biz geride kalmışız der geçerim.

    Sizin de görüşünüzü bekliyorum.
  • 15-07-2016, 10:53:48
    #2
    Türkiye'deki youtuberlar öncelikli hedefi para olduğu için bu tarz içeriklerin çıkması normal.
  • 15-07-2016, 10:56:15
    #3
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Günlerdir kafama takılan bir konuyu sizlerle paylaşmak istedim.

    Youtube üzerinden izlenen videoları takip ederken, Türk youtuberların çektiği videoları izlemeye başladım.

    1 milyon takipçiye kadar ulaşan bir çok Türk youtuberların videolarına kısaca baktım.

    İzlediğim videoların neredeyse hepsi bana çok saçma ve zeka seviyesinin çok çok altında videolar olarak geldi.

    Sokakta su savaşı oynadık, Sokakta şu soruyu sorduk, sokakta bunu yaptık, evde bilmem ne deneyi.. gibi tamamen çoluk çocuğun hipnotize olmuş gibi izlediği ama herhangi bir amaç veya "aa izledim bu böyleymiş" denilmeyen çöp içerik olarak görüyorum.

    Bununla beraber Youtuber denilen şahsiyetlerin kendi isim ve soy isimlerinden bir ün yapma havalarının olduğunu ve çocuk denilen kitle sayesinde bu üne kavuştuklarını gördüm.

    Kısaca: Türk youtube kitlenin ürettiği içerikleri çöp olarak görüyorum ve bunları izleyen milyonlara da anlamıyorum. Yani "300 kilo kaldırdık" videosunu YOUTUBER'lık derecesince göremiyorum.

    Kimseyi kırmak veya küçük görmek için yazmadım. Eğer artık seviye böyleyse biz geride kalmışız der geçerim.

    Sizin de görüşünüzü bekliyorum.
    Ne bekliyorsun ki youtube kullanan şuan %60-70 çoluk çocuk android cihazlar sayesinde

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-07-2016, 11:11:01
    #4
    Valla aynı şeyi bende düşünüyorum, tabi ama Barış Özcan hariç https://www.youtube.com/user/b31416
  • 15-07-2016, 11:17:01
    #5
    Web Hosting Solutions
    Hem de fazlası ile saçmalıyorlar, saçmalamaya devam ediyorlar.
  • 15-07-2016, 12:26:28
    #6
    Youtuber saçmalamıyor onlara üye olan veletlerin akılsızlığı. Kendi oyun oynamak varken gidip başkasını izlemek saçmalıktır. Youtuberların çoğu şımaraık burak oyunda vs hayrettin iyi işler yapıyor
  • 15-07-2016, 13:18:15
    #7
    Hesabımda yasakladığım onlarca youtuber var fakat hergün önüme saçma sapan videolar geliyor.Bazen girip bakıyorum videoda öyle bir konuşuyor ki ağzı lastik gibi bir oraya çekiyor bir buraya çekiyor ağzını ne dediği belli değil.Anlamadığım nokta bu kişiler nasıl milyon aboneye ulaşıyorlar.
  • 15-07-2016, 13:24:55
    #8
    Hedef öncelik para olunca sonuçlarda saçmalıktan ibaret oluyor şaşırmamak lazım
  • 15-07-2016, 13:25:35
    #9
    Hayrettin adamdır oyun videoları izleyen insanlara anlam veremıyorum yukardakı arkadaşın dedigine katılıyorum ayriyetten.