• 03-10-2016, 15:41:45
    #19
    TrustPort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silivri içinde mafya hakim diyorlar hocam, çoğu insan yanaşmıyor berbatmış silivri, silivriye giren kendini kurtaramıyormuş...
    Tabi orasını bilemiyorum hocam, emlakçılar ile çözülebilir ama işlemler.
  • 25-04-2018, 11:51:39
    #20
    Yıllar sonra gelen edit şeklinde editleyeyim de merak edenlerin fikri olsun ///1+1 3 adet daire aldım metrobüse 1 km falan mesafelerde ortalama şuanda +1000 TL den hepsi kirada ben memnunum 1+1 fiyatlarına göre kira marjı o bölge için gayet iyi gibi... ( güvenlikli siteler hepsi )