• 12-07-2016, 01:32:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,
    telefon tamir eden arkadaşlar varmı forumda,daha önceden vardı sanırım,varsa konuya yazarlarsa sevinirim.
  • 12-07-2016, 02:27:53
    #2
    osmanpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    telefon tamir eden arkadaşlar varmı forumda,daha önceden vardı sanırım,varsa konuya yazarlarsa sevinirim.
    evet hocam buyrun