• 30-06-2016, 01:27:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar malum çok sıcak. Klima alacak para yok. Cam, kapı açık ceyran yaptığı yok Geçen seneden beri düşünüyorum masaüstü fan almayı ancak herkes gibi aradığım 2 özellik var biri sessiz olacak, diğeri iyi hava üfleyecek.

    Tavsiye edeceğiniz marka - model var mı?

    Bunu buldum ancak bilmiyorum gerçekten bu özellikleri doğru mudur?



    Multi
  • 30-06-2016, 01:38:58
    #3
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel duruyor hocam nereden temin edebilirim, pm alabilir miyim?
  • 30-06-2016, 01:39:35
    #4
    bende arıyorum sessiz, etkili ve ucuz birşey bulursanız etiketlerseniz sevinirim.

    https://i.hizliresim.com/PM2BA5.jpg uzun süredir bununla idare ediyorum yeter artık
  • 30-06-2016, 01:47:44
    #5
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende arıyorum sessiz, etkili ve ucuz birşey bulursanız etiketlerseniz sevinirim.

    https://i.hizliresim.com/PM2BA5.jpg uzun süredir bununla idare ediyorum yeter artık
    sen ne yaptın hocam? gece gece güldürdün vallahi
  • 30-06-2016, 01:51:12
    #6
    SMH_Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel duruyor hocam nereden temin edebilirim, pm alabilir miyim?
    Touch Me akrobat vantilatör. Migrasta satılıyor hocam 30 TL.
  • 30-06-2016, 01:51:28
    #7
    SMH_Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen ne yaptın hocam? gece gece güldürdün vallahi
    neden hocam? hurdacıdan almıştım çok güzel çalışıyor ama çok ses çıkartıyor ses çıkartmasa sarılıp uyuyacağım o derece seviyorum
  • 30-06-2016, 02:00:48
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben netbook soğutucu kullanıyorum. usb ye takıp dik vaziyette D
  • 30-06-2016, 02:04:55
    #9
    Yanlış hatırlamıyorsam bimde satılıyor olmasi lazim. Bende bimden almıştım memnunum.