• 28-06-2016, 08:21:02
    #19
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyle bir durumda yokki posta kutusuna koyulmus gitmis hangi yedi gun tam bir dolandiricilik soygun

    LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    tebligatın geçerli olması için birinin mutlaka tebliğ etmiş olması gerekir, bu muhatabın kendisi olabileceği gibi yakın akrabası, hatta muhtar bile olabilir, eğer para miktarı az ise ödeyin gitsin, yoksa avukat masrafı falan bayağı bir kabarır, ama kesinlikle hiç kimse imza atmadı diyorsanız 7 günlük süre resmi olarak başlamamıştır, benim bildiğim bu
  • 29-06-2016, 09:43:25
    #20
    Tam emin olmamamla birlikte ilamsız ihtar olabilir üye okurken sözleşme imzaladıysanız bir inceleyin üyelik şartlarını derim.

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi