CD-KEY SAtışı nasıl oluyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
CD-KEY SAtışı nasıl oluyor
2
●
460
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
CD-KEY SAtışı nasıl oluyor
11-06-2016, 23:15:59
#1
cssmac
Merhaba arkadaşlar, hani bu g2a'daki gittigidiyordaki vb. sitelerdeki cd-key satanlar var ya(steam,origin,uplay) bu keyleri nereden temin ediyorlar bilginiz var mı acaba?
12-06-2016, 03:33:05
#2
Fronar
Takip
12-06-2016, 10:36:15
#3
AtomCmyLMz
Kinguin üzerinden olabilir diye düşünüyorum. Özellikle büyük oyunların direkt CD-Key'i oradan temin edilebiliyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler