• 29-04-2016, 10:33:52
    #10
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç düşünmeden gitmeni öneririm.
    COZENC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koştur koştur git,londra can'dır.
    DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bence degerlendirmelisin. Bu yaşta böyle bir teklifi kimse kolay kolay alamaz.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Min. 500-700 dolar kira vereceğini hesaba kat, hayat pahalı. Sakın buraya göre ooo 5k tl çok iyi para diyip gitme

    http://www.numbeo.com/cost-of-living...ayCurrency=USD

    Yorumlarınız bana birazdaha cesaret etti 1 haftaya kadar tam olarak gidip gitmeyeceğim belli olacak. Eğer olursa buradan paylaşıcam herkesle.


    Şu mübarek günde lütfen unutmayıp benim için bir dua edin hayatım için çok büyük bir şey olacak bu.
    Teşekkür ederim herkese.
  • 29-04-2016, 16:40:20
    #11
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralar yüksekmiş fakat şimdi bu proje konsoloslukla bağlı çalışma izni bile almaya uğraşmayacakmışız direk şirket kendi hallediyormuş böyle bir şeyi büyük bi proje olduğu için. Maaşı hiç düşünmedim bile oraya gitmek bile yeterli sanırım. Ev filan zaten onuda şirket ayarlıcak herkes türkiye'deki kurulu düzenini bırakıp gidiyor. İngilizce filan zaten olduğu için sıkıntı olmaz da işte en ufak ben olacağım ezerlermi diye korkuyorum çok seviyor patronları ama işte bir de ordaki yaşama bu yaşta alışabilirmiyim aileden uzak.
    Olaya maddi açıdan bakmayacaksınız bu tarz işlerde. Çünkü bu senin cv ne eklenecek. Yarın bir gün atıyorum oradaki iş bitip buraya döndüğünde başka bir yere başvursan referans gösterebileceğin bir işin olacak. Emin ol kıytırık da olsa öyle bir yerde işe girmiş olman bile iş hayatında sana çok şey katacak.

    Aldığın para ile giderleri ucu ucuna yetiştiriyor olsan bile sana yeter. Parayı her türlü kazanırsın da referans kolay kazanılmaz. İlerleyen yıllarda daha iyi anlarsın bunu.

    Ezerler mi konusuna gelecek olursak biraz yırtık olman lazım. Duruşunla konuşmanla ağır başlı olduğunu göstermen lazım. Emin ol o zaman kimse sana bir şey diyemez. Kendine güvenmez çekinirsen o zaman dediğin olur. Amiyene bir tabir olacak ama köpeğe saldıran kedi gibi olman lazım

    Umarım hayatında istediğin noktaya gelebilirsin. Şimdiden başarılar dilerim.
  • 29-04-2016, 16:54:25
    #12
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaya maddi açıdan bakmayacaksınız bu tarz işlerde. Çünkü bu senin cv ne eklenecek. Yarın bir gün atıyorum oradaki iş bitip buraya döndüğünde başka bir yere başvursan referans gösterebileceğin bir işin olacak. Emin ol kıytırık da olsa öyle bir yerde işe girmiş olman bile iş hayatında sana çok şey katacak.

    Aldığın para ile giderleri ucu ucuna yetiştiriyor olsan bile sana yeter. Parayı her türlü kazanırsın da referans kolay kazanılmaz. İlerleyen yıllarda daha iyi anlarsın bunu.

    Ezerler mi konusuna gelecek olursak biraz yırtık olman lazım. Duruşunla konuşmanla ağır başlı olduğunu göstermen lazım. Emin ol o zaman kimse sana bir şey diyemez. Kendine güvenmez çekinirsen o zaman dediğin olur. Amiyene bir tabir olacak ama köpeğe saldıran kedi gibi olman lazım

    Umarım hayatında istediğin noktaya gelebilirsin. Şimdiden başarılar dilerim.

    Dağı taşı delicem inşallah. Kararımı verdim bakalım çok sağolun.
  • 29-04-2016, 17:46:29
    #13
    Gitme diyenleri görmezden gel hocam, sana katacağı çok şey olacaktır, kesinlikle gitmelisin.
  • 29-04-2016, 17:53:28
    #14
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitme diyenleri görmezden gel hocam, sana katacağı çok şey olacaktır, kesinlikle gitmelisin.

    Aynen hocam gitme diyen olmadı zaten hiç ailem dahi vallahi inşallah olsada gitsem diyorum haber bekliyorum şimdi.
  • 29-04-2016, 17:59:54
    #15
    imkanın varsa hiç düşünme buralarda uğraşma.
  • 29-04-2016, 18:00:17
    #16
    Hala burdamisin

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-04-2016, 18:21:12
    #17
    Gitmelisin en kötü 1-2 sene kalsan ana dili gibi ingilizcen olucak bu bir kazanç değil mi sence?
  • 29-04-2016, 18:28:56
    #18
    KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imkanın varsa hiç düşünme buralarda uğraşma.
    İmkan yok ama dönüş bileti için param var hocam.

    tasarimhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala burdamisin

    Buradayım sanırım 2-3 ay bi dil eğitimini tam tamamlayıp öyle gideceğim 2 aya toparlıyamamda 3 ay 4 ay sürer galiba.

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    koroglu14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmelisin en kötü 1-2 sene kalsan ana dili gibi ingilizcen olucak bu bir kazanç değil mi sence?

    İnşallah ingilizce çok önemli Hertürlü işi bırakıp ingilizce makale yazsam aylık 3-5000 tl oturduğun yerden.