iPhone uygulama indirilemedi hatası?
4
●848
- 21-04-2016, 15:55:191 haftadır bu şekilde hata alıyorum whatsapp indirmeye çalışırken ve Bip messenger indirmeyi denediğimde bu hatayı veriyor. İnternetteki tüm yolları denedim. Ağ ayarlarını sıfırladım telefonu yeninden başlatmalı reset yaptım kilit+home tuşu . Farklı icloud hesabıyla denedim Ama düzelmedi?
- 21-04-2016, 16:34:24Evet bu hata bende de cikiyor ara ara yaklasik 1.5 yildir. Apple musteri hizmetleriyle de uzun uzun gorustum bir suru islemler yaptik ama duzelmedi.
Ben WiFi ile indirirken sikinti yasiyordum bu sekilde 3G'ye cekince interneti tekrar indirdigimde duzeliyordu. Indiremedigim uygulamalari bu sekilde indiriyordum.
Gordugum kadariyla sizde 3G de bu hatayi veriyor WiFi ile baglanip denediniz mi? - 21-04-2016, 16:56:51Wifi ile de aynı hatayı veriyor denemediğim yol kalmadı telefonu sıfırlayacağım son çare.WWW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle