Thema Poster Kullanmasını Bilen Var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Thema Poster Kullanmasını Bilen Var mı?
0
●
261
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Thema Poster Kullanmasını Bilen Var mı?
17-04-2016, 19:14:08
#1
deco2323
Arkadaşlar thema poster programını aldım. Ancak kullanamadım. Konu açamıyorum. İnternette araştırdım. 1-2 video var onlarda çok eski. Şu anda sürümünü kullanmasını bilen var mı? Yardımcı olabilecek?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler