• 17-04-2016, 18:35:51
    #1
    Yasa ile silinecek diyorlar benim borç 2012 de başlıyor 2013 sonlara bitiyor ben bu aralıklarda 25 yasin altında idim. Simdik ne olacak bekliyorum içimizde silinenler var mı
  • 17-04-2016, 23:06:03
    #2
    Yok daha.. Her gün e-devletten bakın ama rahat 2 ayı var.
    Daha resmi gazetede yayınlanmadı.
  • 18-04-2016, 22:39:47
    #3
    varmı silinen arkadaşlar
  • 18-04-2016, 22:40:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    benim ssk vardi silinmiş 25 bin küsürdü baktım e devletten silinmiş
  • 27-04-2016, 12:16:59
    #5
    resmi gazetede yayınlandı varmı silinen borç
  • 27-04-2016, 12:24:41
    #6
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Benimki duruyor.
  • 27-04-2016, 12:25:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Benimki de duruyor, bu borcu odeyen 25 yas alti kisilere ne olacak arkadaslar?
  • 27-04-2016, 12:27:30
    #8
    Muhammed_Takis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki de duruyor, bu borcu odeyen 25 yas alti kisilere ne olacak arkadaslar?
    geri iadesi olmayacakmış
  • 27-04-2016, 13:26:41
    #9
    iadesi için dava açıp alabilirsiniz bence.