• 02-03-2016, 17:15:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    bugün konusu açıldı da bir oyun varmış ama arkadaş oyunun ismini biliyor oyunda aşağıda anlattıklarımı yapabiliyormuşuz. Strateji oyunu tarzıymış

    Arkadaşlar, oyunda kömür madeni kurmak, elektrik üretmek, ithalat ihracat yapmak, yol yapmak, ülkede enerji bitince halkın protesto yapmasına kadar her şey oyunda var. Ülke yönetme oyunu gibi bir şey.

    Bu oyunu bulmak istiyorum arkadaşlar bilenler varsa ve yardımcı olurlarsa çok makbule geçer Şimdiden teşekkür ederim.
  • 02-03-2016, 17:17:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    simcity olabilir.
  • 02-03-2016, 17:22:16
    #3
    Simcity oyunudur muhtemelen
  • 02-03-2016, 17:23:39
    #4
    Anno olabilir mi?
  • 02-03-2016, 17:28:25
    #5
    cities xxl da olabilir.
  • 02-03-2016, 18:14:34
    #6
    Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim. Sim City olabilir oyun