2 Ekran bağlantı sıkıntısı
0
●256
- 26-02-2016, 19:45:562 Adet ekranım var. İkisinide ekran kartının üzerine bagladım kullaklıktan ince tiz sesleri geliyor. Ses büyük ihtimal ile ekran kartının fanından geliyor. 2. ekranımı anakartın üzerine taksam performans düşüklüğü olurmu ? Ekran kartına bağladığım ile oyunları açsam diğeri ile normal işlermleri yapsam sıkıntı çıkarmı ?