2 Adet ekranım var. İkisinide ekran kartının üzerine bagladım kullaklıktan ince tiz sesleri geliyor. Ses büyük ihtimal ile ekran kartının fanından geliyor. 2. ekranımı anakartın üzerine taksam performans düşüklüğü olurmu ? Ekran kartına bağladığım ile oyunları açsam diğeri ile normal işlermleri yapsam sıkıntı çıkarmı ?