• 19-02-2016, 21:01:44
    #1
    Hattımı faturalıya taşımak istiyorum son 2 aya ait bir fatura istiyorlar ama adıma gelen hiçbir fatura yok Nasıl bir fatura olabilir bu sanırım geçemeyeceğim.
  • 19-02-2016, 21:07:01
    #2
    Kaymakamlıktan ikametgah belgesini alıpta çıkarabilirsiniz benim bildiğim.Bende ikametgahla yapmıştım faturalıyı hattım ise vodafone'du.
  • 19-02-2016, 21:08:46
    #3
    aynen ikametgah ile yapılabiliyor
  • 19-02-2016, 21:17:39
    #4
    karadusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaymakamlıktan ikametgah belgesini alıpta çıkarabilirsiniz benim bildiğim.Bende ikametgahla yapmıştım faturalıyı hattım ise vodafone'du.
    demirkurt94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen ikametgah ile yapılabiliyor
    Teşekkürler arkadaşlar öyle yapalım artık.
  • 20-02-2016, 10:57:22
    #5
    Muhtarlıktan alsanda yeter hocam. Adanada olsan yardımcı olurdum