Gardaş suriyelilerden uzak dur. Herifler eyvallah iphone 6'yı 500-600tl'e getirip tr'de 700-800 e satanlar var. O yüzden ağa sen bırak tr kayıtlı bi cihaz al.
Herifler öyle bi değişik yöntemlerle atlatıyorlar ki akıl almıyor.
Bırak riske girme, tr kayıtlı bul 50-100tl daha fazla pahalı olsun ama tr kayıtlı olsun bea.
(Hocamın biri küçük telefon demiş ama iphone her daim candır. Görünüşünü yeter. İşletim sistemi zaten harika ötesi. İstediği kadar küçük olsun her daim her ortamda farkını ortaya koyar

)